Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ewt konu diyorsun ama buraya sigmazki....asagiya bakiver

  • dexter_holland • 28 Mayıs 2005 14:50 • #468956
    aslında biraz daha tarafsız davranmak lazım. ben de ortaokuldayken böyle insanlar vardı ve genelde maddi durumları normalin altındaydı. evlerindeki televizyonda MTV yoktu (hatta bazılarında televizyon bile yoktu), hergün garaj'a girip fikir alış-verişinde bulunmak için kullandıkları bilgisayarları yoktu. çıkan albümlerin korsanlarını almak için bile harçlıkları yoktu. bu yüzden arada bir radyodan duydukları türkçe pop şarkıları söylerlerdi. bunda gıcık bir taraf yok. sonuçta olgun olup zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek başkalarının fikirlerine saygı duymak gerek. biz metal dinliyoruz diye herkesten metal dinlemesini bekleyemeyiz. zaten eğer öyle olsaydı dünya çok sıkıcı bir yer olurdu.
Bu konunun tüm mesajları