Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

farklı olmak için mi rock dinlenir?yoksa süzmek için mi?

  • düşyılmaz • 15 Nisan 2005 01:53 • #460438
    yapeküya
    ''pekiyafarklısüzmeolmakiçünrockdünleyenleraraındanensüzmefarklılarıseçerkenerockdünlesek??''
    diyenbirrockdinleyicisineolurdiyenbirbaşkadinleyiciye
    rockdinleyerekfarklıolmayaçalışıyorsüzmediyecezaversek?




    yokmuuzatan:D?
  • sdqantaris • 15 Nisan 2005 01:56 • #460439
    Farklı olmak için mi süzme olunur, yoksa süzme olmak için mi?


    Koptum. =)

    Onur
  • Ktulu • 15 Nisan 2005 02:31 • #460441
    Pardon :P





    Şeref
  • karete • 15 Nisan 2005 02:34 • #460443
    hanginiz sataşıcaksınız kimde sıra kim başlıyo :D
  • gizem_cobain • 15 Nisan 2005 11:12 • #460474
    topicte en kral geyik buydu gülüyorum :))
  • gizem_cobain • 15 Nisan 2005 11:13 • #460475
    farklı olmak için metal dinliyorum diye ortada gezinen tipler olur genelde.ya da rock dinlemeyi şebnem ferah ve teoman dan ibaret sananlar vardır..esgeçiyorum artık..
  • Ktulu • 15 Nisan 2005 12:11 • #460480
    Pşşş! Nerdesin sen ya?

    Engelledin mi beni :))))))
  • kyakuz • 15 Nisan 2005 12:15 • #460485
    bir muzik tarzı bir insanın farklı olmasını mı gösteriyorki ?
    bu çok saçma rock dinliyor diye metal dinliyor diye benden daha mı hızlı yaşıyor :) bunlar garip grupşeyler :)
  • Nofx • 15 Nisan 2005 15:40 • #460518
    farklı olmak için metal dinliyorum diye ortada gezinen tipler olur genelde.ya da rock dinlemeyi şebnem ferah ve teoman dan ibaret sananlar vardır..esgeçiyorum artık..


    Bu laflara katılıyorum..Her zaman söylüyorum ama yine diycem..İnsanlarımız kendilerine çok rahat ben rocker'ım ben punker'ım ben metalciyim diyebiliyorlar..Halbuki rocker diyenler teoman-haluk levent,şebnem ferah,mor ve ötesinden ,punker diyenler blink 182-a new found glory-good charlotte'tan,metalciyim diyenler metallica-slayer,sepultura 'dan başka bir şey dinlemezler fakat lafa gelince sıkı rockçılardır..Herkez herşeyi dinlemekte özgürdür..Bu yazdığım gruplar kesinlikle kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın..Anlamak isteyen hakkaten ne demek istediğimi anlar..Ama dalaşmak isteyen yine dalaşır ne diyim..Onur gibi yazayım :))

    Saygı sevgi Fatih :))
  • physco_burock • 16 Nisan 2005 01:44 • #460636
    ben rock dinliyorum çok farklıyım :p abi yok böyle bişey bence insanlar sevidiği için dinliyo burda farklı olmak için rock dinleyen varmı diye sorsan daha mantıklı olurdu