Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

farklı olmak için mi rock dinlenir?yoksa süzmek için mi?

  • Nofx • 15 Nisan 2005 15:40 • #460518
    farklı olmak için metal dinliyorum diye ortada gezinen tipler olur genelde.ya da rock dinlemeyi şebnem ferah ve teoman dan ibaret sananlar vardır..esgeçiyorum artık..


    Bu laflara katılıyorum..Her zaman söylüyorum ama yine diycem..İnsanlarımız kendilerine çok rahat ben rocker'ım ben punker'ım ben metalciyim diyebiliyorlar..Halbuki rocker diyenler teoman-haluk levent,şebnem ferah,mor ve ötesinden ,punker diyenler blink 182-a new found glory-good charlotte'tan,metalciyim diyenler metallica-slayer,sepultura 'dan başka bir şey dinlemezler fakat lafa gelince sıkı rockçılardır..Herkez herşeyi dinlemekte özgürdür..Bu yazdığım gruplar kesinlikle kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın..Anlamak isteyen hakkaten ne demek istediğimi anlar..Ama dalaşmak isteyen yine dalaşır ne diyim..Onur gibi yazayım :))

    Saygı sevgi Fatih :))
Bu konunun tüm mesajları