Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock mu daha güzeldir yoksa metal mi?

  • Clarke • 24 Nisan 2005 11:54 • #461801
    Çocuğu ne biçim ezdiniz ha :D ama topic harbi gereksiz :P
  • ecel • 24 Nisan 2005 12:12 • #461804
    tamam bukadar tantanadan sonra cevap veriyorum.... bence acılı adana daha güsel birde pin-up dan ayşegül çok güzel öpüyorum onu :)))
  • kafa-yok • 24 Nisan 2005 12:23 • #461806
    huzur istiyorum,huzur é!
  • death_glory • 24 Nisan 2005 14:00 • #461816
    kıçımı silerken tuvalet kağıdımı kullaniyim zımpara taşı mı!!!!
  • Affedilmeyen • 24 Nisan 2005 14:52 • #461826
    mehmet karete daha güzeldir
    heleki o floresan yeşili takım elbisesini giyince.
    de bu mitsubişi nası bişi ?
  • sputnik_771 • 24 Nisan 2005 17:47 • #461856
    ben bu soru sorulduğu için çooooooooook mutluyum uzun zamandır böyle gülmemiştim doğrusu :-) sen hep böyle sorular sor bizde kahkaha tufanına baslıyalım.....
  • chazy_chazzz • 24 Nisan 2005 19:49 • #461872
    Muddy Bank biri gelip seni s...se nasıl olur?? bu arada valla ben acıdım topici açan kardeşe aZ DÜŞÜNDÜM CİDDİ CİDDİ CEVAP VERDİM..yumurta mı tavuktan tavuk mu yumurtadan tamamda ikisi farklı nihayetinde yumurtayı mı daha çok sevrsin tavuğu mu?? CEVAP:yumurtayı bkz menemen:))
  • GTEDEN • 24 Nisan 2005 19:55 • #461875
    rock makyaj yapınca daha bi güzel oluyo. ama doğal haliyle metal daha iyi...

    bi kere metal de rock müziğin bir türevidir bu biiirrr.

    hangisi güzel dersen bende neye göre derim bu ikiiii...
  • cc_baran • 24 Nisan 2005 21:50 • #461884
    oturmuş uzun uzun yazmışın bi de..
  • ner • 24 Nisan 2005 22:05 • #461886
    laf söyledi bal kabağı. ben daha güzelim.