Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock mu daha güzeldir yoksa metal mi?

  • anonymous_user • 24 Nisan 2005 22:07 • #461887
    Rok olmazsa metal olmazdı ikiside birbirini tamamladığı için ikiside vazgeçilmez şeylerdir o yüzden ikisi arasında ayrım yapılamaz ben rock dinlemem diyen bir metalci olamaz ve ben blues dinlemem diyen de bir rock cı olamaz olursada kökenini unutuyor demektir... sevgiler saygılar...
  • gizem_cobain • 25 Nisan 2005 11:12 • #461911
    herşeyden önce klasik rock gelir..
  • X-LoMBaRDo • 25 Nisan 2005 11:58 • #461929
    bööööööööööööö
  • karete • 25 Nisan 2005 12:00 • #461930
    neden insanlar boyle dandik konuları ciddiye alıpta yok o değil bu gibi cevaplar verir anlamam ve bu salak topık hep başa çıkar zırt pırt halbuki çok iyi topikler açıldı zama zaman ama hiçbiri boyle salakça olmadıgı için salaklar tarafından ilgiyle karşılanmadı neyse..
  • X-LoMBaRDo • 25 Nisan 2005 12:01 • #461932
    Ayakta alkışlıyorum kardeşimi...
    tebrikler KARATE!
  • gizem_cobain • 25 Nisan 2005 14:21 • #461948
    milleti salak diye aşağılamaya hakkın yok..
  • Mad_Slayer • 25 Nisan 2005 15:05 • #461962
    bence ikiside birbirinden güzel, 70 ve 80 lerde yaşanan hersey çok güsel bence, hepsi başarılı ve zevkli şeyler
  • karete • 25 Nisan 2005 15:25 • #461971
    kim demiş hakkımın olmadığını ?
  • gizem_cobain • 25 Nisan 2005 15:27 • #461972
    ben diyorum çünkü benim söylediğime hitaben o kelimeyi kullanmışsın.ben sana hiç saygısızlık yapmadım sen de benim verdiğim cevaplara yapamazsın bu kadar basit bişey üstad.

    + bu topic i de sırf gıcıklığına her gün ilk sıraya yerleştiricem elimden geldiğince.
  • karete • 25 Nisan 2005 15:30 • #461974
    ne yani sen bana saygısızlık yaptın diye saçma sapan yazılarınıza göz mü yumucaz ? gıcıklığına benim neler yapabileceğimi bilmiyosun onu geç aklına göre bi konu bulmuşsun burdan devam et sen