-
Rok olmazsa metal olmazdı ikiside birbirini tamamladığı için ikiside vazgeçilmez şeylerdir o yüzden ikisi arasında ayrım yapılamaz ben rock dinlemem diyen bir metalci olamaz ve ben blues dinlemem diyen de bir rock cı olamaz olursada kökenini unutuyor demektir... sevgiler saygılar...
-
herşeyden önce klasik rock gelir..
-
bööööööööööööö
-
neden insanlar boyle dandik konuları ciddiye alıpta yok o değil bu gibi cevaplar verir anlamam ve bu salak topık hep başa çıkar zırt pırt halbuki çok iyi topikler açıldı zama zaman ama hiçbiri boyle salakça olmadıgı için salaklar tarafından ilgiyle karşılanmadı neyse..
-
Ayakta alkışlıyorum kardeşimi...
tebrikler KARATE!
-
milleti salak diye aşağılamaya hakkın yok..
-
bence ikiside birbirinden güzel, 70 ve 80 lerde yaşanan hersey çok güsel bence, hepsi başarılı ve zevkli şeyler
-
kim demiş hakkımın olmadığını ?
-
ben diyorum çünkü benim söylediğime hitaben o kelimeyi kullanmışsın.ben sana hiç saygısızlık yapmadım sen de benim verdiğim cevaplara yapamazsın bu kadar basit bişey üstad.
+ bu topic i de sırf gıcıklığına her gün ilk sıraya yerleştiricem elimden geldiğince.
-
ne yani sen bana saygısızlık yaptın diye saçma sapan yazılarınıza göz mü yumucaz ? gıcıklığına benim neler yapabileceğimi bilmiyosun onu geç aklına göre bi konu bulmuşsun burdan devam et sen