ben diyorum çünkü benim söylediğime hitaben o kelimeyi kullanmışsın.ben sana hiç saygısızlık yapmadım sen de benim verdiğim cevaplara yapamazsın bu kadar basit bişey üstad.
+ bu topic i de sırf gıcıklığına her gün ilk sıraya yerleştiricem elimden geldiğince.