-
bunlar fanta festivalinden sonra gör bak nasıl piyasa olucaklar?
-
allahım nolcak insinler püfür püfür ünlü olmak kötü bişey mi yaa niye bu millet piyasa piyasa oldular deyip duruyor çok abarttınız ama yaa
-
iyi de likable bazı şeylerin birazcık geri planda kalması daha iyi yani en azından bilinçli dinleyici arayıp ulaşsın örn: mor ve ötesi gibin olmasın...
-
bilinçli olan nasılsa doğruya ulaşır..
-
yeterki bilinçsizin ulaşamayacağı kadar piyasaya inmesin :)
-
inen çok nasıl önlicez..
-
iyi de ordabiryerde adamların iyi albüm yapıp onu halka sunmaları mı suç veya yanlış? Tabi iyi işler sonunda hayranları artacak. Tabi iki şarkı için hayran olanlar bir süre sonra sapır sapır dökülecek. Bu mor ve ötesinin veya aylin aslım ın suçu olmayacak. Onların işi bu müzik yapmak ve beğeni toplamak..
-
bişi yapacaklarsa her türlü sonucun kaynağı bunu yapandır.(iyi ya da kötü). sonuçta bişi yaptılarsa sorumlu onlardır. ve onların işi sadece beğeni toplamaksa müziği bırakıp mankenlik yapsınlar ya da tv spikerliği yapsınlar. ya da gelin kaynana programlarından birine katılsınlar daha fazla tanınırlar..
-
yaptıkları müzikle beğeni toplamak demek istemiştim. Arkadaşım populer olmak kötğ birşey mi bence Mor ve Ötesi onca yıldır olan çalışmalarının karşılığını bu sene daha net bir şekilde aldılar. Durum bu. (çarpıtmayalım)
-
kesinlikle likablegirl doğru söylüyor. bu işten para kazanılıyor. bu bir meslek, size özel gruplar değil bu isimler ne yazık ki... paylaşmak gerekiyor bir çok insanla. ama siz sevdiğiniz grubun peşini bırakmazsanız zaten o grubun dinleyici kalitesi her zaman belli bir seviyede olacaktır. denildiği gibi tek şarkılık hayranlar zaman içinde kaybolacaktır ya da kaybolmasalar bile kemik bir dinleyicisi her daim olacaktır o grubun.