Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Aylin Aslım ve Tayfası piayasaya iniyor:)

  • ordabiyerde • 9 Mayıs 2005 21:49 • #465014
    bunlar fanta festivalinden sonra gör bak nasıl piyasa olucaklar?
  • likablegirl • 9 Mayıs 2005 21:52 • #465017
    allahım nolcak insinler püfür püfür ünlü olmak kötü bişey mi yaa niye bu millet piyasa piyasa oldular deyip duruyor çok abarttınız ama yaa
  • ordabiyerde • 9 Mayıs 2005 21:53 • #465018
    iyi de likable bazı şeylerin birazcık geri planda kalması daha iyi yani en azından bilinçli dinleyici arayıp ulaşsın örn: mor ve ötesi gibin olmasın...
  • asarneyeal • 9 Mayıs 2005 21:54 • #465019
    bilinçli olan nasılsa doğruya ulaşır..
  • ordabiyerde • 9 Mayıs 2005 21:57 • #465021
    yeterki bilinçsizin ulaşamayacağı kadar piyasaya inmesin :)
  • asarneyeal • 9 Mayıs 2005 21:57 • #465022
    inen çok nasıl önlicez..
  • likablegirl • 9 Mayıs 2005 21:57 • #465023
    iyi de ordabiryerde adamların iyi albüm yapıp onu halka sunmaları mı suç veya yanlış? Tabi iyi işler sonunda hayranları artacak. Tabi iki şarkı için hayran olanlar bir süre sonra sapır sapır dökülecek. Bu mor ve ötesinin veya aylin aslım ın suçu olmayacak. Onların işi bu müzik yapmak ve beğeni toplamak..
  • asarneyeal • 9 Mayıs 2005 22:01 • #465026
    bişi yapacaklarsa her türlü sonucun kaynağı bunu yapandır.(iyi ya da kötü). sonuçta bişi yaptılarsa sorumlu onlardır. ve onların işi sadece beğeni toplamaksa müziği bırakıp mankenlik yapsınlar ya da tv spikerliği yapsınlar. ya da gelin kaynana programlarından birine katılsınlar daha fazla tanınırlar..
  • likablegirl • 9 Mayıs 2005 22:03 • #465028
    yaptıkları müzikle beğeni toplamak demek istemiştim. Arkadaşım populer olmak kötğ birşey mi bence Mor ve Ötesi onca yıldır olan çalışmalarının karşılığını bu sene daha net bir şekilde aldılar. Durum bu. (çarpıtmayalım)
  • nue • 10 Temmuz 2005 03:26 • #477384
    kesinlikle likablegirl doğru söylüyor. bu işten para kazanılıyor. bu bir meslek, size özel gruplar değil bu isimler ne yazık ki... paylaşmak gerekiyor bir çok insanla. ama siz sevdiğiniz grubun peşini bırakmazsanız zaten o grubun dinleyici kalitesi her zaman belli bir seviyede olacaktır. denildiği gibi tek şarkılık hayranlar zaman içinde kaybolacaktır ya da kaybolmasalar bile kemik bir dinleyicisi her daim olacaktır o grubun.