iyi de ordabiryerde adamların iyi albüm yapıp onu halka sunmaları mı suç veya yanlış? Tabi iyi işler sonunda hayranları artacak. Tabi iki şarkı için hayran olanlar bir süre sonra sapır sapır dökülecek. Bu mor ve ötesinin veya aylin aslım ın suçu olmayacak. Onların işi bu müzik yapmak ve beğeni toplamak..