İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Detox Adlı grubumuz kuruldu ancak grup bölümünde aktif degil yavrucak...
Quivalen
• 23 Mayıs 2005 23:56 •
#467884
biraz reklam yapmam lazım sanırım efenim...
grubumuz detox 4 haziranda FrancoFête denilen festivalde sahneye çıkacaktır ve çok da iyi olacaktır... Garajdaki sitemizin aktif olmasını bekler
iyi gunler dilerim
-we sold our soul for rock n roll...
ReFLeKS _GİTAR
• 28 Mayıs 2005 09:23 •
#468891
grubun adı sinek ilacı gibi olumuş ama neyse başarlar
:))