Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Detox Adlı grubumuz kuruldu ancak grup bölümünde aktif degil yavrucak...

  • Quivalen • 23 Mayıs 2005 23:56 • #467884
    biraz reklam yapmam lazım sanırım efenim...
    grubumuz detox 4 haziranda FrancoFête denilen festivalde sahneye çıkacaktır ve çok da iyi olacaktır... Garajdaki sitemizin aktif olmasını bekler
    iyi gunler dilerim


    -we sold our soul for rock n roll...
Bu konunun tüm mesajları