Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sevişmek ne kadar kotuyse rock muzık o kadar kotudur dıyenler

  • karga13 • 25 Mayıs 2005 17:43 • #468139
    ıkısıde heeee heeee
  • Metal milita • 25 Mayıs 2005 17:46 • #468141
    sex,drag and pure black metal ................
  • mezarkabulone • 25 Mayıs 2005 19:10 • #468157
    ikiside olmassa olmaslar arasında...
  • eozsoyeri • 25 Mayıs 2005 20:27 • #468177
    kimle seviştiiime bağlı birazda dimi ama:)) eheuh
  • Ktulu • 25 Mayıs 2005 22:58 • #468209
    erkekle sevişmiosan problem yok :)
  • eozsoyeri • 26 Mayıs 2005 16:48 • #468394
    muhahahah hakılısın ama seda sayan gibim bişide çıkabilir şansına
  • muzo867 • 26 Mayıs 2005 17:03 • #468402
    drag değil o drug
  • LpU_Rocks • 26 Mayıs 2005 19:01 • #468479
    ikisi de sağlıklı bi insan için gerekli :) en azından hormonlar öyle diyo :p
  • GaRaJ Arabası • 26 Mayıs 2005 21:07 • #468549
    haha, topic te tartışılan konunun saçmalığına bakın...
  • Fetus • 26 Mayıs 2005 21:31 • #468583
    Sevişmek bence çok güzel birşeydir, birbirini seven 2 insanın(gay,lezbiyen,fetiş v.b.), kendilerini birbirlerinin tenlerine dokunmalarıyla başlayan heyecana bırakmaları ve adrenalinin vücut sınırlarına dayanması çok güzel bi duygudur değilmi sevgili garaj ahalisi?? Sevişmek güzeldir haliyle Rock müzikde güzeldir...