Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sevişmek ne kadar kotuyse rock muzık o kadar kotudur dıyenler

  • Fetus • 26 Mayıs 2005 21:31 • #468583
    Sevişmek bence çok güzel birşeydir, birbirini seven 2 insanın(gay,lezbiyen,fetiş v.b.), kendilerini birbirlerinin tenlerine dokunmalarıyla başlayan heyecana bırakmaları ve adrenalinin vücut sınırlarına dayanması çok güzel bi duygudur değilmi sevgili garaj ahalisi?? Sevişmek güzeldir haliyle Rock müzikde güzeldir...
Bu konunun tüm mesajları