Sevişmek bence çok güzel birşeydir, birbirini seven 2 insanın(gay,lezbiyen,fetiş v.b.), kendilerini birbirlerinin tenlerine dokunmalarıyla başlayan heyecana bırakmaları ve adrenalinin vücut sınırlarına dayanması çok güzel bi duygudur değilmi sevgili garaj ahalisi?? Sevişmek güzeldir haliyle Rock müzikde güzeldir...