-
şerefle bitirilmesi gereken
en asil görev hayattır.
bir lokma ekmek için
şerefini çiğnetmeye
bir anlık eğlence için
servetini tüketmeye
bir zamanlık mevki için
el ayak öpmeye
insanları ezip geçmeye,
günlük menfaatler için,
onurunu terk etmeye
bir kısım insanlara kızıp
tüm insanlara düşman olmaya
değmez bu hayat.
-
bu arada...
HAYAT NE KADAR SIKICI YOKSA MUZIK ZATEN RUHUMUZLA MI BAGDASMALI
hı?!
pardon?!
-
bence de...
duygularımı depreştirdin de... nerden esti abi ya... biz ne diyoruz, sen ne...
ben diyorum ankara, sen diyosun...
-
şairin burada anlatmak istediği şey aslında hipototamların asla ve asla pon pon kız olamıyacağı ancak her pon pon kızın bir gün hipotatam olacağıdır.
müzik olsa idi hipotatam mıdır totommudur neyse işte onlarda pek ala sera domatesciliği sektöründe çığ atlayabilirlerdi.
hadi bakalım şair çözmeye çalışsın şimdi beni
-
abi hipototam değil... hipopotam! one la?! :D
-
o zamanki nüfus memuru bu şekilde yazmış bende oyle sandım
-
baba biz ne diyoruz sen ne diyosun demişsin.. harbiden siz ne diyosunuz??
-
ben derimki biz aslında orta asyadan geldik ama asyanın kenarı varmıydıki ?
asyamın kenarı hııh diyebileceğimiz bir millet yok ise neden biz orta asyalı olalımki ?
yani ben bir fenerli olarak tutki liverpolu yenmişiz ee nerden bulacam ben kızdıracak bi ingiliz şimdi ? yani bunun gibi
yoksa şampiyonlar liginin sponsoru ford banene o düşünsün .
ne demişler kuzu kurdun yol fordun ortasına etdiniz bu forumun
-
:D
öyle...
adam haklı...