Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

HAYAT NE KADAR SIKICI YOKSA MUZIK ZATEN RUHUMUZLA MI BAGDASMALI?

  • bigbooots • 31 Mayıs 2005 14:27 • #469614
    şerefle bitirilmesi gereken
    en asil görev hayattır.
    bir lokma ekmek için
    şerefini çiğnetmeye
    bir anlık eğlence için
    servetini tüketmeye
    bir zamanlık mevki için
    el ayak öpmeye
    insanları ezip geçmeye,
    günlük menfaatler için,
    onurunu terk etmeye
    bir kısım insanlara kızıp
    tüm insanlara düşman olmaya
    değmez bu hayat.
  • souls_for_rent • 31 Mayıs 2005 14:28 • #469615
    bu arada...

    HAYAT NE KADAR SIKICI YOKSA MUZIK ZATEN RUHUMUZLA MI BAGDASMALI


    hı?!
    pardon?!
  • souls_for_rent • 31 Mayıs 2005 14:30 • #469616
    bence de...
    duygularımı depreştirdin de... nerden esti abi ya... biz ne diyoruz, sen ne...
    ben diyorum ankara, sen diyosun...
  • Affedilmeyen • 31 Mayıs 2005 14:31 • #469617
    şairin burada anlatmak istediği şey aslında hipototamların asla ve asla pon pon kız olamıyacağı ancak her pon pon kızın bir gün hipotatam olacağıdır.
    müzik olsa idi hipotatam mıdır totommudur neyse işte onlarda pek ala sera domatesciliği sektöründe çığ atlayabilirlerdi.
    hadi bakalım şair çözmeye çalışsın şimdi beni
  • souls_for_rent • 31 Mayıs 2005 14:32 • #469618
    abi hipototam değil... hipopotam! one la?! :D
  • Affedilmeyen • 31 Mayıs 2005 14:33 • #469619
    o zamanki nüfus memuru bu şekilde yazmış bende oyle sandım
  • bigbooots • 31 Mayıs 2005 14:34 • #469620
    baba biz ne diyoruz sen ne diyosun demişsin.. harbiden siz ne diyosunuz??
  • Affedilmeyen • 31 Mayıs 2005 14:38 • #469622
    ben derimki biz aslında orta asyadan geldik ama asyanın kenarı varmıydıki ?
    asyamın kenarı hııh diyebileceğimiz bir millet yok ise neden biz orta asyalı olalımki ?
    yani ben bir fenerli olarak tutki liverpolu yenmişiz ee nerden bulacam ben kızdıracak bi ingiliz şimdi ? yani bunun gibi
    yoksa şampiyonlar liginin sponsoru ford banene o düşünsün .
    ne demişler kuzu kurdun yol fordun ortasına etdiniz bu forumun
  • souls_for_rent • 31 Mayıs 2005 14:40 • #469623
    :D


    öyle...
    adam haklı...