ben derimki biz aslında orta asyadan geldik ama asyanın kenarı varmıydıki ?
asyamın kenarı hııh diyebileceğimiz bir millet yok ise neden biz orta asyalı olalımki ?
yani ben bir fenerli olarak tutki liverpolu yenmişiz ee nerden bulacam ben kızdıracak bi ingiliz şimdi ? yani bunun gibi
yoksa şampiyonlar liginin sponsoru ford banene o düşünsün .
ne demişler kuzu kurdun yol fordun ortasına etdiniz bu forumun