Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayatınıda en çok hangi yabancı gurubun konserine gitmek isterdin?neden?

  • -TeUFeL- • 7 Eylül 2005 16:53 • #484400
    valla ben linkin park'a gitmek isterdim canlı performansları çok iyi...
  • beyaz_ötesi • 7 Eylül 2005 17:30 • #484408
    dünyada tek bir grup vardır.buda METALLİCA dr..başkasını tanımam.ve sadece onlara ve onlara gitmek için herşeyimi satardım.
  • G-han • 7 Eylül 2005 22:04 • #484429
    kesinlikle metallica konserini isterim.
    önceden slayer e gitmek istiyordum allaha şükür ona gittim :)
  • ocean_spray • 7 Eylül 2005 22:24 • #484431
    manic street preachers. neden herkez dünyanın en iyi gitaristini görsün diye dinlediğiniz grupların hiçbişey olduklarını o zaman anlarsınız diye....
  • punk_girl_punk • 8 Eylül 2005 00:08 • #484446
    PLACEBO ooo çok newdeni var dünya gözüylle brianı canlı olarak pure morning dediğini ggörmeden ölmem vallaha
  • 2ve4 • 8 Eylül 2005 03:44 • #484457
    nirvana'nın ilk zamanlarındaki ufak konserlerine gitmek isterdim.
    bi de sex pistols konseri var.
  • kutay__ • 8 Eylül 2005 08:37 • #484458
    ac\dc gelicez desinler stadın önünde yatarım üç gün. o derece severim.
  • rickenbacker • 8 Eylül 2005 09:59 • #484461
    metallica aah abi eski günlerdeki gibi olsa keşke

    anthrax reunion yaptılar görmek için kuduruyorum

    exodus paul baloff niye gittin abi ya ruhun şad olsun

    iron maiden ...

    testament reunionu inşallah izlerim

    rhcp gelin ulan gelin!!!










    to live is to die
  • Metal milita • 8 Eylül 2005 14:44 • #484488
    Marduk geliyo gitcem büyük bi aksilik olmazsa da blakc metal gruplarının dışında
    Iron Maiden ı dünya gözüyle izlemeyi o kadar çok isterdim ki....
  • Shit_Happens • 8 Eylül 2005 14:57 • #484490
    slayer.. gittim de.. nedeni mi olur bunun bu arada? seviyorum da ondan.. başka nasıl bir neden bekliyorsun?