-
metal1ca..
amcam hala balland1ra ballnad1ra anlat1yoo..bnde hep k1skan1yormm..
-
rhcp olabilir bu aralar. nedeni de izlediğim canlı konser kaydındaki performanslarını beğenmiş olmam.
-
The cure...umarım çok yakında bi aksilik çıkmaz ve rock' coke ' a gelirlerse bi hayalim gerçekleşicek...
nedenine gelince; çünkü ben bu heriflere tapıyorum...resmen rüya gibi
-
system..neden çünkü saatlerce şarkılarını sölemek,zıplamak,kafa sallamak we yarısı gün boyun ağrısından ölmek istiyorum..performansalrı süper..
-
offspring, dexter'ı görmek için tabii, bir de inşallah slayer, mükemmel canlı performans. sepultura slayerla aynı nedenle, kaçırdık onu da...
-
Valla Bu sitede pop sevmeyen blue yu sevmeyen çok kişi var iyi dalga konusu olucam ama ;
BEN BLUE NUN KONSERİNE VEYA BACKSTREET BOYS UN KONSERİNE GİTMEEEK İSTEEERDİİİİİİM
(Sırf blue dan lee ve duncan , backstreet boys'dan ise nick i görmek için) :DD (şarkılarına da bayılıyorum onun da büyük payı var tabiii)
-
valla ben de anlamış değilim bu pop karşıtlığını, ama blue hakikaten güzel grup, canlı performansları da çok iyi üstelik.
-
Herkes öyle düşünmüyor , saygı duyarım yeter ki aşağılamasınlar... Bence gayet kalite pop yapan bir grup
-
wallaaa kesinlikle evanescence derim...banttan dinleyince bile kanımın daha hızlı dolaştığını hissediyorum sanki,konseri tahmin edemiyorum:)))
-
ben eski forumları taşıyınca hep siliyolar ya.
neyse ben de limp bizkit e gitmek isterdim. o senin dediklerinin aynısı oluyo bende de .Neyse Korn geldi onlar da gelir inşallah.