Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayatınıda en çok hangi yabancı gurubun konserine gitmek isterdin?neden?

  • karelerr • 2 Haziran 2005 22:56 • #470236
    metal1ca..

    amcam hala balland1ra ballnad1ra anlat1yoo..bnde hep k1skan1yormm..
  • HayalPerest • 3 Haziran 2005 08:34 • #470309
    rhcp olabilir bu aralar. nedeni de izlediğim canlı konser kaydındaki performanslarını beğenmiş olmam.
  • beydush • 3 Haziran 2005 12:12 • #470335
    The cure...umarım çok yakında bi aksilik çıkmaz ve rock' coke ' a gelirlerse bi hayalim gerçekleşicek...
    nedenine gelince; çünkü ben bu heriflere tapıyorum...resmen rüya gibi
  • pSycHo_cocaine • 3 Haziran 2005 17:33 • #470374
    system..neden çünkü saatlerce şarkılarını sölemek,zıplamak,kafa sallamak we yarısı gün boyun ağrısından ölmek istiyorum..performansalrı süper..
  • dexter_holland • 3 Haziran 2005 17:37 • #470376
    offspring, dexter'ı görmek için tabii, bir de inşallah slayer, mükemmel canlı performans. sepultura slayerla aynı nedenle, kaçırdık onu da...
  • likablegirl • 3 Haziran 2005 17:47 • #470377
    Valla Bu sitede pop sevmeyen blue yu sevmeyen çok kişi var iyi dalga konusu olucam ama ;

    BEN BLUE NUN KONSERİNE VEYA BACKSTREET BOYS UN KONSERİNE GİTMEEEK İSTEEERDİİİİİİM

    (Sırf blue dan lee ve duncan , backstreet boys'dan ise nick i görmek için) :DD (şarkılarına da bayılıyorum onun da büyük payı var tabiii)
  • dexter_holland • 3 Haziran 2005 17:51 • #470380
    valla ben de anlamış değilim bu pop karşıtlığını, ama blue hakikaten güzel grup, canlı performansları da çok iyi üstelik.
  • likablegirl • 3 Haziran 2005 18:33 • #470389
    Herkes öyle düşünmüyor , saygı duyarım yeter ki aşağılamasınlar... Bence gayet kalite pop yapan bir grup
  • lakonia • 7 Eylül 2005 16:16 • #484395
    wallaaa kesinlikle evanescence derim...banttan dinleyince bile kanımın daha hızlı dolaştığını hissediyorum sanki,konseri tahmin edemiyorum:)))
  • re-arranger • 7 Eylül 2005 16:20 • #484396
    ben eski forumları taşıyınca hep siliyolar ya.
    neyse ben de limp bizkit e gitmek isterdim. o senin dediklerinin aynısı oluyo bende de .Neyse Korn geldi onlar da gelir inşallah.