Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayatınıda en çok hangi yabancı gurubun konserine gitmek isterdin?neden?

  • re-arranger • 7 Eylül 2005 16:20 • #484396
    ben eski forumları taşıyınca hep siliyolar ya.
    neyse ben de limp bizkit e gitmek isterdim. o senin dediklerinin aynısı oluyo bende de .Neyse Korn geldi onlar da gelir inşallah.
Bu konunun tüm mesajları