Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzikle yapılabilecek en büyük eziyetler!!!

  • punk_girl_punk • 6 Haziran 2005 14:21 • #470936
    BANA hepsi dineltmeleri yeterli
  • souls_for_rent • 6 Haziran 2005 14:24 • #470940
    bana da yarısını dinletmeleri yeterli...
    niahaha
    poahaha
    zuahahaa
    dıırttahahaa
    :D




    _____________________________
    Kıçınızla gülerken dikkat edin
  • punk_girl_punk • 6 Haziran 2005 14:48 • #470947
    :)))
  • tezgah • 7 Haziran 2005 17:21 • #471228
    bana m.v.ö.nün son albümü yeterli,gerçek işkence!!!!!!
  • luthieen • 7 Haziran 2005 17:27 • #471230
    yaw ismail yk die bi munant var müsik alemi içinde..hatta yetmezmiş gibi bi de kardeşleri varmış!? :)
  • tezgah • 7 Haziran 2005 17:29 • #471231
    ooo evet ismail ykda deli bir işkence aracı...
    neeeerdesiiiiin!!! falan filan...
  • a_lost_soul • 7 Haziran 2005 17:36 • #471233
    Yurtseven Kardeşler mi ne ölr bi zımbırtı vardı yaa.İsmail yk da onlardandı işte.YK sıda ordan geliyo heralde.Ben bu kardeşlerin anne babasını merak ediyorum.(biraz geç kalmış olsak da)Kendilerine doğum kotrolünü siddetle tavsiye ediyorum...
  • angrY • 7 Haziran 2005 17:43 • #471234
    ehuehuehu:))
  • luthieen • 7 Haziran 2005 17:43 • #471236
    kesinlikle katılıyorum!!hayır baktın çocuklarından biri yaratıksal bişey doğdu başka doğurma dimi?!sonra bizim başımıza bela oluyolar..
    ya banu alkan diycem ama okadar da demiyim dimi hani konuşmaya gerek yok heralde :)
  • dexter_holland • 7 Haziran 2005 17:48 • #471237
    dale don cevabı yeterli mi?