Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

jay jay johanson diye bir herif var..tanıyanlar parnak kaldırsın:)

  • bacalipso • 8 Haziran 2005 11:03 • #471402
    bu herifi sadece benmi seviyorum diye düşünmeye başladım kime sorsam "ayy bayıyo"diyor..ben mi anlamıyorum müzikten?lütfen fikir şettirin
  • bacalipso • 8 Haziran 2005 11:58 • #471411
    bi allahın kulu bile yok ya..tanımadığınıza veriyorum:)
  • moonred • 8 Haziran 2005 12:15 • #471414
    jay jay johanson h2000 e gelmiş saygıdeğer elektronik müzik icra eden bi zat-ı muhteremdir
    ama o adam öldü diye söylentiler var acep dogru mu??
  • bacalipso • 8 Haziran 2005 12:17 • #471416
    eğer öyleyse çok üzülürüm ya.hemen bi kolacan ediyim etrafı bakim ölmüşmü..ölmesin ya:(
  • moonred • 8 Haziran 2005 12:24 • #471422
    ya öldü dediler ama sonra biyerde daha çıktı bu herif..
    ölüp ölmedigini ögrenince bana da haber ver...
  • bacalipso • 8 Haziran 2005 13:06 • #471437
    yok ya ölmemiş.kim ortaya atıyor bu asılsız haberleri anlamıyorum...yapmayın şöyle şeyler kardeşim:)burdan kamoyuna sesleniyor..böyle şeylere papuç bırakmayıp araştıralım lütfen boş yere ayaklandırmayın milleti:)bi sen tanıyon birde ben tanıyorum adamı galiba
  • grungeforever • 8 Haziran 2005 13:18 • #471441
    Tanıyorum ne oldu?
  • bacalipso • 8 Haziran 2005 13:24 • #471447
    iyi güzel..hani diyorumki el ele versek garaj alemine tanıtsak...konular açsak en güzel jjj şarkıları diye..nasıl hoş olmazmıydı?birde son zamanlarda bişiler yapıyormu(yeni bir kaset falan varmı ufukta?)haberin varsa bi sölesen...
  • osmankatarn • 8 Haziran 2005 14:58 • #471458
    Jay Jay Jonhson bir geydir......
  • da hui • 8 Haziran 2005 15:39 • #471465
    Valla spider-man'de vardı öyle bi adam bi tek onu biliyorum :P