-
bu herifi sadece benmi seviyorum diye düşünmeye başladım kime sorsam "ayy bayıyo"diyor..ben mi anlamıyorum müzikten?lütfen fikir şettirin
-
bi allahın kulu bile yok ya..tanımadığınıza veriyorum:)
-
jay jay johanson h2000 e gelmiş saygıdeğer elektronik müzik icra eden bi zat-ı muhteremdir
ama o adam öldü diye söylentiler var acep dogru mu??
-
eğer öyleyse çok üzülürüm ya.hemen bi kolacan ediyim etrafı bakim ölmüşmü..ölmesin ya:(
-
ya öldü dediler ama sonra biyerde daha çıktı bu herif..
ölüp ölmedigini ögrenince bana da haber ver...
-
yok ya ölmemiş.kim ortaya atıyor bu asılsız haberleri anlamıyorum...yapmayın şöyle şeyler kardeşim:)burdan kamoyuna sesleniyor..böyle şeylere papuç bırakmayıp araştıralım lütfen boş yere ayaklandırmayın milleti:)bi sen tanıyon birde ben tanıyorum adamı galiba
-
Tanıyorum ne oldu?
-
iyi güzel..hani diyorumki el ele versek garaj alemine tanıtsak...konular açsak en güzel jjj şarkıları diye..nasıl hoş olmazmıydı?birde son zamanlarda bişiler yapıyormu(yeni bir kaset falan varmı ufukta?)haberin varsa bi sölesen...
-
Jay Jay Jonhson bir geydir......
-
Valla spider-man'de vardı öyle bi adam bi tek onu biliyorum :P