Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

jay jay johanson diye bir herif var..tanıyanlar parnak kaldırsın:)

  • bacalipso • 8 Haziran 2005 13:24 • #471447
    iyi güzel..hani diyorumki el ele versek garaj alemine tanıtsak...konular açsak en güzel jjj şarkıları diye..nasıl hoş olmazmıydı?birde son zamanlarda bişiler yapıyormu(yeni bir kaset falan varmı ufukta?)haberin varsa bi sölesen...
Bu konunun tüm mesajları