Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

System O f A Down'ın yeni albümü nasıl?

  • Basschı • 1 Temmuz 2005 23:16 • #475952
    toxicity albümü kesinlikle daha güzel,kanımca batırmışlar
  • GaRaJ Arabası • 2 Temmuz 2005 12:56 • #475982
    Böyle saçma bir album beklemiyordum açıkcası ben tamamen pop albumu olmuş desek yeridir yani..!
  • nitrat • 2 Temmuz 2005 13:53 • #475989
    abi en güzel şarkıları "soldier side" intro falan ama idare etçez artıkın...
  • cammbazzzz • 2 Temmuz 2005 13:59 • #475992
    manyaq ötesi bir albüm süper
  • GaRaJ Arabası • 3 Temmuz 2005 00:01 • #476041
    Sana eski albumlerini dinlemeni öneririm. Bu albume güzel diyosan eski albumlerini dinlememişsindir kesin.
  • ArchangeL666 • 3 Temmuz 2005 00:31 • #476042
    bu grubun yaptığı şeye ben müzik demem.. tam anlamıyla bi gürültü.. işkence gibi yaw
  • draw • 3 Temmuz 2005 01:17 • #476043
    he hee cok coming soon
  • ArchangeL666 • 3 Temmuz 2005 01:19 • #476044
    sen bu tür akımlara fazla kapılmışsın galiba.. gürültüden o kadar etkilenmişsin ki ne dediğin bile anlaşılmıyo halbuki bi de yazıyosun.. cık cık cık gerçekten içler acısı
  • draw • 3 Temmuz 2005 01:34 • #476045
    ah be yavrum boşveeer.bak çeçekler böcekler sal biraz kendi haline.he hee
  • GaRaJ Arabası • 3 Temmuz 2005 05:20 • #476051
    Popcular Dışarı..!