İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
System O f A Down'ın yeni albümü nasıl?
Basschı
• 1 Temmuz 2005 23:16 •
#475952
toxicity albümü kesinlikle daha güzel,kanımca batırmışlar
GaRaJ Arabası
• 2 Temmuz 2005 12:56 •
#475982
Böyle saçma bir album beklemiyordum açıkcası ben tamamen pop albumu olmuş desek yeridir yani..!
nitrat
• 2 Temmuz 2005 13:53 •
#475989
abi en güzel şarkıları "soldier side" intro falan ama idare etçez artıkın...
cammbazzzz
• 2 Temmuz 2005 13:59 •
#475992
manyaq ötesi bir albüm süper
GaRaJ Arabası
• 3 Temmuz 2005 00:01 •
#476041
Sana eski albumlerini dinlemeni öneririm. Bu albume güzel diyosan eski albumlerini dinlememişsindir kesin.
ArchangeL666
• 3 Temmuz 2005 00:31 •
#476042
bu grubun yaptığı şeye ben müzik demem.. tam anlamıyla bi gürültü.. işkence gibi yaw
draw
• 3 Temmuz 2005 01:17 •
#476043
he hee cok coming soon
ArchangeL666
• 3 Temmuz 2005 01:19 •
#476044
sen bu tür akımlara fazla kapılmışsın galiba.. gürültüden o kadar etkilenmişsin ki ne dediğin bile anlaşılmıyo halbuki bi de yazıyosun.. cık cık cık gerçekten içler acısı
draw
• 3 Temmuz 2005 01:34 •
#476045
ah be yavrum boşveeer.bak çeçekler böcekler sal biraz kendi haline.he hee
GaRaJ Arabası
• 3 Temmuz 2005 05:20 •
#476051
Popcular Dışarı..!
«
1
2
3
4
»