Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

System O f A Down'ın yeni albümü nasıl?

  • b1-66er • 13 Haziran 2005 23:12 • #472443
    tweeder!!!!!!....
    ne bicim adamsin yaffff!!!
    en guzel albumu mu?
    yeni basladin herhalde dinlemeye!!!
    :D :D :D
    soad'in her albumunu bu sonuncuya deisirim fffalla!
    nese daha ne diyim...!...
    biraz cok zorlamislar sanirim WC de kendilerini eksik cikmis albumm...
    kenarlari falan yok yani...
    yontulmus gibi...
    daha da iyi olabilirdi...
    ama bu hali bile YAAAAAKKKKKKIIIIIIIYYYYYOOOOOORRRRRRRR!!!!!!!!!!!
  • bigbooots • 13 Haziran 2005 23:39 • #472450
    hacı bi kereden bişey olmaz..
  • nemesis_cgl • 14 Haziran 2005 10:19 • #472526
    ben tam bi soad hayranıyım.ama soad sinlemeseydim bile bu albümü çok severdim.herzamanki gibi adamlar yapmış yapacaklarını bana bişey demek düşmez çooooook güzel olmuş.özellikle de revenga,cigaro,radio/video parçalarına bayıldım.gerçi bütün parçaları Daron bestelemiş.
  • reflection88 • 14 Haziran 2005 10:35 • #472528
    b.y.o.b offical sitede mi dinledin?? Bence müzikte değişiklik iyidir dostum. hep aynı hep aynı nereye kadar. . . son albüm eski tarz olsaydıda baycaktı. ok...
  • tezgah • 14 Haziran 2005 10:46 • #472529
    ya yine politik olaylara girmeden müziğini değerlendirirseniz seinirim ben bu albümü çok beğendim bence en iyi albümü bu ve en kaliteliside bu bana göre ...

    yukarıda birinin sarfettiği cümleleler! politik olaylara girmeyin diyor!
    bu garajda ne kadar çok ilginç insan var yaaa... halbuki politik olaylara asıl giren s.o.a.d.dır... ermeni ulusal komitesinin sözde ermeni soykırımını yaymak için amerikada konser verenler s.o.a.d. antenleridir..ya zaten müzik olarakta osuruğumun çıkardığı sesin müzikal anlamda onlarınkinden daha iyi olduğu bir grup..... ayrıca müziklede siyaset olur..olmaz diyen beri gelsinn..





    van halen
  • siriusblack • 18 Haziran 2005 21:51 • #473464
    ya haklısınız adamlar beş para etmez ama iyi müzik yapıyorlar şarkı sözleri şarkılarının içine ediyor örneğin cigaro my c... is much bigger than your... bu kadarıda şarkı olmaz yani;ama son albümleride farklı bir güzel .İtiraf etmekten utanıyorum ama bu herifleri dimlemek çok hoşuma gidiyor.
  • C-None • 19 Haziran 2005 00:39 • #473557
    herkes manyağı olmuş bu albümün. ama beni ilgilendiren insanların zaten açılmış topicleri tekrar tekrar açmaları. ben de bu olayın manyağıyım cidden:)))
  • sosyo-kaotik • 22 Haziran 2005 12:33 • #474005
    çok çok iyi bir albüm.adamlar kopmuş çalıyorlar.kesinlikle tavsiye ederim.
  • nuri • 22 Haziran 2005 13:01 • #474009
    ne yalan diyim klip parçalarına bitiyorum 50 kere dinledim geçen bir günde
  • Narcoholic • 22 Haziran 2005 13:51 • #474019
    türk düşmanı oldukları için o grubu kınıyorum