Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

System O f A Down'ın yeni albümü nasıl?

  • nemesis_cgl • 14 Haziran 2005 10:19 • #472526
    ben tam bi soad hayranıyım.ama soad sinlemeseydim bile bu albümü çok severdim.herzamanki gibi adamlar yapmış yapacaklarını bana bişey demek düşmez çooooook güzel olmuş.özellikle de revenga,cigaro,radio/video parçalarına bayıldım.gerçi bütün parçaları Daron bestelemiş.
Bu konunun tüm mesajları