ben tam bi soad hayranıyım.ama soad sinlemeseydim bile bu albümü çok severdim.herzamanki gibi adamlar yapmış yapacaklarını bana bişey demek düşmez çooooook güzel olmuş.özellikle de revenga,cigaro,radio/video parçalarına bayıldım.gerçi bütün parçaları Daron bestelemiş.