Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

System O f A Down'ın yeni albümü nasıl?

  • b1-66er • 13 Haziran 2005 23:12 • #472443
    tweeder!!!!!!....
    ne bicim adamsin yaffff!!!
    en guzel albumu mu?
    yeni basladin herhalde dinlemeye!!!
    :D :D :D
    soad'in her albumunu bu sonuncuya deisirim fffalla!
    nese daha ne diyim...!...
    biraz cok zorlamislar sanirim WC de kendilerini eksik cikmis albumm...
    kenarlari falan yok yani...
    yontulmus gibi...
    daha da iyi olabilirdi...
    ama bu hali bile YAAAAAKKKKKKIIIIIIIYYYYYOOOOOORRRRRRRR!!!!!!!!!!!
Bu konunun tüm mesajları