tweeder!!!!!!....
ne bicim adamsin yaffff!!!
en guzel albumu mu?
yeni basladin herhalde dinlemeye!!!
:D :D :D
soad'in her albumunu bu sonuncuya deisirim fffalla!
nese daha ne diyim...!...
biraz cok zorlamislar sanirim WC de kendilerini eksik cikmis albumm...
kenarlari falan yok yani...
yontulmus gibi...
daha da iyi olabilirdi...
ama bu hali bile YAAAAAKKKKKKIIIIIIIYYYYYOOOOOORRRRRRRR!!!!!!!!!!!