Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

System O f A Down'ın yeni albümü nasıl?

  • tezgah • 14 Haziran 2005 10:46 • #472529
    ya yine politik olaylara girmeden müziğini değerlendirirseniz seinirim ben bu albümü çok beğendim bence en iyi albümü bu ve en kaliteliside bu bana göre ...

    yukarıda birinin sarfettiği cümleleler! politik olaylara girmeyin diyor!
    bu garajda ne kadar çok ilginç insan var yaaa... halbuki politik olaylara asıl giren s.o.a.d.dır... ermeni ulusal komitesinin sözde ermeni soykırımını yaymak için amerikada konser verenler s.o.a.d. antenleridir..ya zaten müzik olarakta osuruğumun çıkardığı sesin müzikal anlamda onlarınkinden daha iyi olduğu bir grup..... ayrıca müziklede siyaset olur..olmaz diyen beri gelsinn..





    van halen
Bu konunun tüm mesajları