Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakk wylde U.S.A tasralısı mı yoksa son rockstar mı?

  • La Rocque • 13 Haziran 2005 23:35 • #472449
    rockstarların soyu tukeniyor mu? yoksa bu yarma bayragı tasımaya devam mı ediyor? "Rock istanbul"ada gelmiyo haylaz alacagı olsun!!
  • jubei • 14 Haziran 2005 13:03 • #472545
    tam anlamıyla bir redneck kendisi..daha ötesi yok..
  • craSSa • 14 Haziran 2005 15:48 • #472585
    Adam tam bir Amerikan milliyetçisi. Ozzy'nin Live at Budokan konser kaydını izlerseniz orada upuzun bir gitar solosu var ve sonunda da Amerikan Milli marşını çalıyor. Tabi Capon seyirciler dumur ve "N'oluyo lan olm" moduna girmişler :) Ama herif gitar çalmak için doğmuş ve benim favorimdir bunu da belirteyim.