Adam tam bir Amerikan milliyetçisi. Ozzy'nin Live at Budokan konser kaydını izlerseniz orada upuzun bir gitar solosu var ve sonunda da Amerikan Milli marşını çalıyor. Tabi Capon seyirciler dumur ve "N'oluyo lan olm" moduna girmişler :) Ama herif gitar çalmak için doğmuş ve benim favorimdir bunu da belirteyim.