Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

barış için mi yoksa savaş için mi müzik?

  • feyzasal • 18 Haziran 2005 14:08 • #473325
    daha kanıt mı arıyosun???
    coca cola nın israile filistinli bebekleri hunharca katletmesi için yardım ettiğini bilmiyo musun.ya da o markanın ırak savaşına destek verdiğini.
    adamlar bi de yüzsüzce bi reklam yapmışlar "coca cola olmasa sizin hayatınız bi halta benzemez, suzuzluktan kurursunuz, arkadaşınız da olmaz" diye bi mana içeren.kendini ne sanıyo ki bunlar. sloganım şudur "keşke dünya da tek bir coca cola kalsa, o da klozeten aşağı boşaltılsa" rozet yapıp astım yakama.birileri yine devam etsin mahallenin kötü kalpli abisi çocukları döverken çocukları suçlayan, mazlumun yayanında olmayan, kendi orjinal fikirler üretemeyip serseri abinin dediklerine inanan duyarsız yalakalardan olmaya.
    sanırım epey sert konuştum ama bu laf "birilerinedir"
    not:bu birilerinin içinde emre_giray denen zibidi dahildir söyliimde içimde kalmasın bari.
  • pesimist • 18 Haziran 2005 18:30 • #473399
    [13 kez okundu]dexter_holland
    18 Haziran 2005 Cumartesi / 13:20
    müzik müzik için dinlenir, barış ya da savaş benim umrumda filan değil. eğer müziği sözleri için dinlerseniz tabii o soad, marduk filan iğrenç gelir. bana ne ki adamların düşüncelerinden? sonuçta evelenecek değilim onlarla, dinlerim müziğimi hiç. de kasmam para nereye gidiyor diye. eğer rock n' coke a falan laf söylüyorlarsa yapsınlar daha iyi bir festival, düşünsünler herşeyi ona gidelim ama ellerinden adam gibi birşey gelmiyorsa, organizasyon yapamıyorlarsa ben giderim istediğim festivale. açıkçası bu festivaller yüzünden ölecek insanlar olduğunu da sanmıyorum. zaten kanıt görmeden de hiç birşeye inanmam...


    materyalist sisteme kendini kaptırmışsın sen arkadaşım...
    kanıt arıyorsun haaalaa.
    kanıta gerek kaldımı artık...
    görünen köy var karşında sen haala klavuz isterim diye bağırınıp duruyorsun...


    GÖZÜNÜZÜ AÇIN ARTIK...


    saygılarımla
    pesimist
  • wahim • 18 Haziran 2005 18:45 • #473405
    dünya nüfusu (milyar)
    1850: 1
    1930: 2
    1960: 3
    1976: 4
    1987: 5
    2002: 6.7
    2025: 9
    2150: 11.5

    böyle bi dünyada savaş kaçınılmazdır. siz coca cola tüketmeseniz de soad dinlemeseniz de doyumsuz insanoğlu paylaşmayı öğrenemeyecek. ama barıştan yana olmak vicdanı en çok rahatlatandır.
  • punk_girl_punk • 18 Haziran 2005 22:32 • #473495
    bu konuyu tartışmaktan ölesine yoruldum ki benimde kafam karışık