Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

size hayal kırıklığı yaşatan albümler

  • teknodrome • 19 Haziran 2005 02:19 • #473568
    papa roach'un love hate tragedy albümü infest ten sonra bir hayal kırıklığıydı benim için.
  • pmd • 19 Haziran 2005 06:00 • #473574
    depeche mode'un violator ve music for the masses adlı albümlerini sık sık dinler ve yaşamın anlamını böylece sevgi zannederdim.bu iki albümün büyüsü yüzünden yaşamı yanlış tanımışım ve hayal kırıklığına uğradım.artık o albümlerin kapağına bakınca bile içimi dayanılmaz bir sıkıntı sarıyor.
  • HayalPerest • 19 Haziran 2005 11:17 • #473581
    audioslave'in out of exile albümü
  • soth • 19 Haziran 2005 16:15 • #473613
    in flames - reroute to remain
    ne umduk ne bulduk :( sonraki albümleri de ondan aşağı kalmıyo yani :((
  • craSSa • 19 Haziran 2005 16:42 • #473618
    Reroute to remain süper albümdür ya. In Flames'in çok sevdiğim üç hit şarkısı da bu albümdedir. Drifter, Trigger ve Black & White. Bence Soundtrack to Your Escape daha büyük bir hayal kırıklığı. İlk dinlediğimde hardcore dinliyor gibi hissetmiştim. Ama benim için asıl fiyasko St. Anger albümüdür. Bunun Load ve ReLoad rezaletlerinden sonra bir eskiye dönüş albümü olacağını düşünmüş ve heveslenmiştim. Sonrasını tahmin edersiniz.