Reroute to remain süper albümdür ya. In Flames'in çok sevdiğim üç hit şarkısı da bu albümdedir. Drifter, Trigger ve Black & White. Bence Soundtrack to Your Escape daha büyük bir hayal kırıklığı. İlk dinlediğimde hardcore dinliyor gibi hissetmiştim. Ama benim için asıl fiyasko St. Anger albümüdür. Bunun Load ve ReLoad rezaletlerinden sonra bir eskiye dönüş albümü olacağını düşünmüş ve heveslenmiştim. Sonrasını tahmin edersiniz.