Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

" Selling England by The Pound " albümünü dinleyen varmı aranızda _??

  • sphinx_ac • 20 Haziran 2005 23:27 • #473838
    evet... ??
  • Single_FACTOR • 21 Haziran 2005 01:50 • #473854
    " Selling England by The Pound "albümündeki "Firth of fifth" benim en hüzünlendiğim şarkılardan birincisidir.
    Ayrıca zamanının LSD kuşağı içinde En baba albümleriden birini yapmıştır Genesis.daha sonraki albümlerinde peter gabriel'in ayrılmasıya birlikte; Phill collins'in davuldan vokale geçmesiyle prograsif hava iyice kaybolmuştur.