" Selling England by The Pound "albümündeki "Firth of fifth" benim en hüzünlendiğim şarkılardan birincisidir.
Ayrıca zamanının LSD kuşağı içinde En baba albümleriden birini yapmıştır Genesis.daha sonraki albümlerinde peter gabriel'in ayrılmasıya birlikte; Phill collins'in davuldan vokale geçmesiyle prograsif hava iyice kaybolmuştur.