Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica nın konserinden 17 dakikalık bas ve solo

  • Affedilmeyen • 22 Haziran 2005 22:50 • #474107
    bunu indirin ve dinleyin ama sonuna kadar arada ne melodiler var
    metallica sevenler ve gitar solo sevenler için....


    http://www.mp3powers.com/bedava_mp3_indir.asp?mp3_id=728
  • craSSa • 23 Haziran 2005 10:42 • #474143
    Teşekkürler...
  • La Rocque • 23 Haziran 2005 10:52 • #474146
    bu konserin vcd si varmıdır?
  • ibanetze • 23 Haziran 2005 11:02 • #474148
    hanigi konsr ki o,bende bi tane teksas konseri vardı onda da vardı öyle bi solo baya güzeldi..
  • craSSa • 23 Haziran 2005 11:09 • #474149
    Teksas konserinin 2. CD'sini kaybettim :.( Ama ilk CD de baya tatmin edici One falan canlı performansları gerçekten süper. Jason'ın gitar solosu iyi hoş ta herif neden o kadar terliyor anlamış değilim :)
  • ibanetze • 23 Haziran 2005 11:18 • #474152
    baktı hata yapıyo,biz de anladık..sıcak terler boşanmaya başladı bedeninden,sonrasını izlesen,,yapamıyorum ben deyip ağlıyo konserin sonunda.zaten o yüzden ayrıldı guruptan :))
  • craSSa • 23 Haziran 2005 11:37 • #474158
    Sonunda penayı falan atıyo bi de hareket yapıyo iyi bitiriyo ama be :)