Teksas konserinin 2. CD'sini kaybettim :.( Ama ilk CD de baya tatmin edici One falan canlı performansları gerçekten süper. Jason'ın gitar solosu iyi hoş ta herif neden o kadar terliyor anlamış değilim :)
baktı hata yapıyo,biz de anladık..sıcak terler boşanmaya başladı bedeninden,sonrasını izlesen,,yapamıyorum ben deyip ağlıyo konserin sonunda.zaten o yüzden ayrıldı guruptan :))