Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica nın konserinden 17 dakikalık bas ve solo

  • craSSa • 23 Haziran 2005 11:09 • #474149
    Teksas konserinin 2. CD'sini kaybettim :.( Ama ilk CD de baya tatmin edici One falan canlı performansları gerçekten süper. Jason'ın gitar solosu iyi hoş ta herif neden o kadar terliyor anlamış değilim :)
Bu konunun tüm mesajları