Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

saz ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?

  • rex_rocky • 28 Haziran 2005 20:35 • #475359
    ??
  • No_Remorse • 29 Haziran 2005 00:04 • #475405
    Pentagram dinle Anatolia buna iyi bir ornek
  • Affedilmeyen • 29 Haziran 2005 00:29 • #475410
    MFÖ
  • tom696 • 29 Haziran 2005 02:45 • #475439
    ya ne mfö sü ne pentagram mi git mogollar dinle. dinlede sazla nasil solo atilir ya da gitar nasil saz gibi çalinir onu gör. adamlar asmis asmis.
  • pesimist • 29 Haziran 2005 02:53 • #475441
    moğollar bu işi başlatan kişiler zaten...
    bu işi başlatan ve elektro sazı dünyada ilk kulanan insan ERKİN KORAY abimiz de işin en iyilerindendir...

    dinleyin ve saz ile elektro gitarın nasıl uyumla mükemmeliği ortaya çıkardığını görün...

    Ha Moğollar ha Erkin Koray... İkiside Efsane...


    saygılarımla
    pesimist
  • punk_girl_punk • 29 Haziran 2005 15:17 • #475525
    dejavu yeni versiyonu bende diğerlerine katılıyorum erkin koray moğollar bunu başlatan kişler
  • brainmolko • 29 Haziran 2005 15:31 • #475532
    affedilmeyennnnnnnnnnnnnnn
  • grungeforever • 29 Haziran 2005 16:19 • #475545
    Moğollar yapıyo..
  • kafa-yok • 29 Haziran 2005 18:32 • #475577
    Niye lan hatta Zen'deki elektro sazlar,elektro gitardan daha işe yarıyor.
    İkiside acayip kan kusan enstürmanlar.
    Hele elektro saz'lı pscyhedelic müziğin tadından doyulmaz.
  • erdyy • 29 Haziran 2005 20:58 • #475648
    yılalrdan beri cok güzel yapıyolar mogollar fan bazen de türkü barlarda cok güzel calıyolar...