İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
saz ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?
smile_91
• 30 Haziran 2005 03:39 •
#475718
bağlama ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?
saz değil bağlama(çünkü saz bütün çalgıların genel adıdır bana da bunu bağlama öğreten hocam söylemişti)
bence de pentagram anatolia harka bir örnek!!
draw
• 30 Haziran 2005 03:42 •
#475719
bende 2 sininde yeri ayrı ben pek sevmedim ama degişik bir şey ortaya cıkıyor.bazen hoş ezgiler oluyor.ama benim için 2 side ayrı ayrı guzel.
Affedilmeyen
• 30 Haziran 2005 10:35 •
#475723
MFÖ nün yandım şarkısında ki gibi bir uyum başka hangi şarkıda var
Infusion
• 30 Haziran 2005 10:42 •
#475727
Orphaned Land dinleyin derim..
bkz.
Orphaned Land - Ocean Land
cc_baran
• 30 Haziran 2005 14:09 •
#475760
ancak bi aptal buna dejavuyu örnek verebilir.
Infusion
• 30 Haziran 2005 15:01 •
#475775
bana mı?
pesimist
• 30 Haziran 2005 15:25 •
#475784
bağlama ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?
bu uyarıya gerek yok be smiley kardeşimbenim... :)
halk arasında kullanılan yanlış br kelime lugatı sahihten evladır ;)
saygılarımla
pesimist
cc_baran
• 30 Haziran 2005 15:34 •
#475785
ı ıh
Infusion
• 30 Haziran 2005 15:58 •
#475790
:o)
Affedilmeyen
• 30 Haziran 2005 16:35 •
#475792
kubat derim mesela
«
1
2
3
»