Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

saz ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?

  • smile_91 • 30 Haziran 2005 03:39 • #475718
    bağlama ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?

    saz değil bağlama(çünkü saz bütün çalgıların genel adıdır bana da bunu bağlama öğreten hocam söylemişti)

    bence de pentagram anatolia harka bir örnek!!
  • draw • 30 Haziran 2005 03:42 • #475719
    bende 2 sininde yeri ayrı ben pek sevmedim ama degişik bir şey ortaya cıkıyor.bazen hoş ezgiler oluyor.ama benim için 2 side ayrı ayrı guzel.
  • Affedilmeyen • 30 Haziran 2005 10:35 • #475723
    MFÖ nün yandım şarkısında ki gibi bir uyum başka hangi şarkıda var
  • Infusion • 30 Haziran 2005 10:42 • #475727
    Orphaned Land dinleyin derim..

    bkz. Orphaned Land - Ocean Land
  • cc_baran • 30 Haziran 2005 14:09 • #475760
    ancak bi aptal buna dejavuyu örnek verebilir.
  • Infusion • 30 Haziran 2005 15:01 • #475775
    bana mı?
  • pesimist • 30 Haziran 2005 15:25 • #475784
    bağlama ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?

    bu uyarıya gerek yok be smiley kardeşimbenim... :)

    halk arasında kullanılan yanlış br kelime lugatı sahihten evladır ;)


    saygılarımla
    pesimist
  • cc_baran • 30 Haziran 2005 15:34 • #475785
    ı ıh
  • Infusion • 30 Haziran 2005 15:58 • #475790
    :o)
  • Affedilmeyen • 30 Haziran 2005 16:35 • #475792
    kubat derim mesela