Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

saz ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?

  • pesimist • 30 Haziran 2005 15:25 • #475784
    bağlama ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?

    bu uyarıya gerek yok be smiley kardeşimbenim... :)

    halk arasında kullanılan yanlış br kelime lugatı sahihten evladır ;)


    saygılarımla
    pesimist
Bu konunun tüm mesajları