Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

saz ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?

  • draw • 30 Haziran 2005 03:42 • #475719
    bende 2 sininde yeri ayrı ben pek sevmedim ama degişik bir şey ortaya cıkıyor.bazen hoş ezgiler oluyor.ama benim için 2 side ayrı ayrı guzel.
Bu konunun tüm mesajları