Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

saz ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?

  • smile_91 • 30 Haziran 2005 03:39 • #475718
    bağlama ve elk.gitar ? uyumlumu dejavu gibi ?

    saz değil bağlama(çünkü saz bütün çalgıların genel adıdır bana da bunu bağlama öğreten hocam söylemişti)

    bence de pentagram anatolia harka bir örnek!!
Bu konunun tüm mesajları