Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cenaze töreninizde ne çalsın istersiniz...

  • XXX_ray • 29 Haziran 2005 20:38 • #475632
    Cenaze töreninizde ne çalsın istersiniz...
  • fc_baran • 29 Haziran 2005 20:44 • #475637
    satıfaction
  • josf_in • 29 Haziran 2005 20:52 • #475642
    mehter takımının naralar atarak ilerleyen mehter marşını çalmasını isterdim
  • __betrola__ • 29 Haziran 2005 20:54 • #475644
    daha önce de bu konu vardı off ya..
  • erdyy • 29 Haziran 2005 20:54 • #475645
    bu forum daha oncede wardı???????yaratıcılık ltfn!

    yani forumlar basa dönüyor....
  • fc_baran • 29 Haziran 2005 20:57 • #475647
    aha betrola dönmüş ama çok kalmaz
  • craSSa • 29 Haziran 2005 22:11 • #475659
    bu forum daha oncede wardı???????yaratıcılık ltfn!

    Bu topic daha önce 5-10 kere açıldı. Ben de 5-10. kere diyorum ki:
    To live is to die
  • Leprosy • 29 Haziran 2005 22:22 • #475663
    Buna benzer bişey daha vardı da neyse yine de cevap vereym..

    Cradle of Filth - I thank God For the Suffering
  • dexter_holland • 29 Haziran 2005 22:24 • #475664
    I'll be Back Again
  • ner • 29 Haziran 2005 22:28 • #475665
    the great gig in the sky.
    "if you hear this whisper, you're dying"