Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cenaze töreninizde ne çalsın istersiniz...

  • feberk • 30 Haziran 2005 23:37 • #475839
    anathema_ one a last goodbye belki ama ben duyamadıktan sonra
  • oRnİe • 1 Temmuz 2005 11:05 • #475866
    The Jam-going underground
    (sıkıldım bu espriyi yapmaktan:))))
  • Basschı • 1 Temmuz 2005 22:16 • #475942
    master of puppets eşliginde horon tepen bir zenci laz halk dansları toplulugu isterdim...

    (BIKTIM BU TOPİCDEN)
  • Kanpp • 1 Temmuz 2005 22:23 • #475944
    cenaze törenimde BURZUM-LOST WİSDOM çalsın
    eğer aşıkken ölürsem graveworm-lost yourself çalsın..