Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İmdAT!! Az önce Kral tvde Yabadabadu'yu izledim

  • bigbooots • 4 Temmuz 2005 23:05 • #476281
    bak yazdım.. acaba sen gereksiz değilmisin diye de düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum..
    düşünüyorum düşünüyorum düşünüyorum ve buldum:
    yaşın küçük senin, bu saatte ne işin var nette git yat uyu hade!!
  • dexter_holland • 4 Temmuz 2005 23:07 • #476283
    İyi fikir, aslında uykum geldi.
  • bigbooots • 4 Temmuz 2005 23:42 • #476294
    de get zıbar hadi..
  • dexter_holland • 4 Temmuz 2005 23:54 • #476298
    Uyuyamadım üzgünüm. Biraz daha yazacağım.
  • bigbooots • 4 Temmuz 2005 23:59 • #476301
    aman benden uzak allaha yakın ol..
  • dexter_holland • 5 Temmuz 2005 00:02 • #476302
    Sataşan sensin ya...
  • calista • 5 Temmuz 2005 00:25 • #476307
    yua abi nedir bu yabadaba du meselesi boş verin kral falan onların yayınladıkları günlüktür siz kurban oılayına üzülün bence türkiyenin en iyi music grubu dağılıyo
  • evil_E_dikener • 5 Temmuz 2005 08:50 • #476344
    Bu klibi malesef izlemiş bulunuyorum ama bu adamlar bile kaset çıkartıp klip çekebiliyorlarsa ben başka ne diyebilirim ki bunlara kaset çıkaranların....
  • GaRaJ Arabası • 5 Temmuz 2005 12:48 • #476359
    Ne o Kral Tv de çizgi film mi oynatıyorlar?
  • bluejnskaan • 5 Temmuz 2005 17:01 • #476383
    birbirinize atışmalarınızı okudumda gülmekten kendimi alamadım ya.:)
    arkadaşlar gerçektende ikinizede hak veriyorum...tartışmanın ne alemi var.:P
    ben 2-3 defa rast geldim.hatta sülük gibi her açmamda yayınlıyolar...
    bunlara albüm yapana da....destek verenede...dinleyene de lanet okuyorum....
    bence it ürür kervan yürür.bunlar tek şarkılık aptallar sürüsü işte...
    siz bildiğiniz yolda yürümeye devam edin.:P
    daha iyisi yoK.!