bizim grup var. valla kiz ne derse onu çaliyoruz. yani kismen. tamam bazen çalmadigim ,begenmedigim oluyor. ama genelde onun istedigi sarkilari yapmak zorundayiz. ee sonuçta vokal+ritim gitar o.
İyi ki de yok. Sinir oluyorum öyle gruplara. Kadın ön plana sırf kadın olduğu için çıkıyor. Kalanların önemsendiği yok. Evanscence'de de aynı durum vardı. Tamam Amy Lee yetenekli falandı ama Ben Moody'ydi Evanescence'yi Evanescence yapan.