Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türkiyede bir bayanın önderliğinde neden gruplar yok?

  • dexter_holland • 5 Temmuz 2005 21:14 • #476415
    İyi ki de yok. Sinir oluyorum öyle gruplara. Kadın ön plana sırf kadın olduğu için çıkıyor. Kalanların önemsendiği yok. Evanscence'de de aynı durum vardı. Tamam Amy Lee yetenekli falandı ama Ben Moody'ydi Evanescence'yi Evanescence yapan.
Bu konunun tüm mesajları