Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

canlı performansı en iyi olan gruplardan biri MANGA mı??

  • KYO • 6 Temmuz 2005 22:36 • #476701
    bugün radyoda duydum.biri konuşuyodu sizce??
  • bigbooots • 6 Temmuz 2005 22:47 • #476702
    yalan!! hepsi yalan!!
  • josf_in • 6 Temmuz 2005 23:01 • #476704
    ben konserlerine gitmedim gitmemde
    ama grubun şarkıları ve yaptığı müzik b.ktan ise
    bu onların sahne performansının kötü olduğu anlamına gelmez....
  • berry88 • 6 Temmuz 2005 23:22 • #476708
    valla ben bilmem iyi mi kötü mü
    ama merak ettim kim en iyileri türkiye de???
  • bigbooots • 6 Temmuz 2005 23:25 • #476710
    kurban
  • berry88 • 6 Temmuz 2005 23:47 • #476715
    başka?
  • bigbooots • 6 Temmuz 2005 23:53 • #476716
    yok
  • bigbooots • 6 Temmuz 2005 23:55 • #476717
    ya da var da bana dek gelmedi..
  • thewallll • 7 Temmuz 2005 00:36 • #476737
    kurban ve mor ve ötesi....
  • yar_rock • 7 Temmuz 2005 00:38 • #476741
    ya bence manga son yıllarda çıkmış en iyi heavy metal grubu. yani linkin parka özeniyo falan diyenler avcunu yalasın, linkin park zaten heavy metalın babasıdır ve manga da onların yolundan gitmiş fena mı olmuş!