İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
canlı performansı en iyi olan gruplardan biri MANGA mı??
kuzucuk
• 7 Temmuz 2005 22:12 •
#476910
bana katılan biri ve hollandalı neyseee..
dexter_holland
• 7 Temmuz 2005 22:14 •
#476912
Hollandayla ne alakası var anlamadım.
kuzucuk
• 7 Temmuz 2005 22:16 •
#476913
ya dışardan bile bana katılan biri anlamında canım
dexter_holland
• 7 Temmuz 2005 22:18 •
#476916
Benim Hollandayla bir alakam yok. Holland adamın soyadı ya...
kuzucuk
• 7 Temmuz 2005 22:23 •
#476917
haaaa o adam kim
dexter_holland
• 7 Temmuz 2005 22:25 •
#476919
Offspring'in karizmatik vokalisti...
kuzucuk
• 7 Temmuz 2005 22:33 •
#476920
ha şu sarışın yoksa saçları boyamı ama o adamda hiç rockçı tipi yok bence sçlarını siyaha boyatsın neydi bi meşhur şarkısı vardı preety fly mi
Kaiser
• 8 Temmuz 2005 01:56 •
#476997
sen kaç konser gördünki yorum yapıyon aq
kuzucuk
• 8 Temmuz 2005 01:58 •
#476998
ben gördüm berlin konserini ve daha önceki ama dev ekran tv de o da heralde canlıdan farkı yok dime
lpfan659
• 8 Temmuz 2005 11:05 •
#477084
ciddi soruom sence manga heavy metal grubumu yoksa espri mi yapıon? umarım espridir...
«
1
2
3
4
5
»