Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

canlı performansı en iyi olan gruplardan biri MANGA mı??

  • kuzucuk • 7 Temmuz 2005 22:12 • #476910
    bana katılan biri ve hollandalı neyseee..
  • dexter_holland • 7 Temmuz 2005 22:14 • #476912
    Hollandayla ne alakası var anlamadım.
  • kuzucuk • 7 Temmuz 2005 22:16 • #476913
    ya dışardan bile bana katılan biri anlamında canım
  • dexter_holland • 7 Temmuz 2005 22:18 • #476916
    Benim Hollandayla bir alakam yok. Holland adamın soyadı ya...
  • kuzucuk • 7 Temmuz 2005 22:23 • #476917
    haaaa o adam kim
  • dexter_holland • 7 Temmuz 2005 22:25 • #476919
    Offspring'in karizmatik vokalisti...
  • kuzucuk • 7 Temmuz 2005 22:33 • #476920
    ha şu sarışın yoksa saçları boyamı ama o adamda hiç rockçı tipi yok bence sçlarını siyaha boyatsın neydi bi meşhur şarkısı vardı preety fly mi
  • Kaiser • 8 Temmuz 2005 01:56 • #476997
    sen kaç konser gördünki yorum yapıyon aq
  • kuzucuk • 8 Temmuz 2005 01:58 • #476998
    ben gördüm berlin konserini ve daha önceki ama dev ekran tv de o da heralde canlıdan farkı yok dime
  • lpfan659 • 8 Temmuz 2005 11:05 • #477084
    ciddi soruom sence manga heavy metal grubumu yoksa espri mi yapıon? umarım espridir...