Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Millete ABİ KESİN DİNLE Dediğiniz Parçalar?

  • ordabiyerde • 9 Temmuz 2005 17:42 • #477307
    yazın bakalım beğenilerimizi paylaşalım???
  • Affedilmeyen • 9 Temmuz 2005 17:51 • #477309
    www.mahmutabi.com

    tek geçerim abimi ;)
  • dexter_holland • 9 Temmuz 2005 18:09 • #477311
    Offspring'in Me and my Old Lady'si. Offspring'ten nefret bile etseniz dinleyin. Hayatımda dinlediğim en güzel şarkı diyebilirim. Sonra George Michael'ın Faith'i ve Sepultura'nın Itsari'si (nasıl okunduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok). Daha uzayıp gider bu. Aklıma gelince yazayım. Ha, bir de Beatles'ın I'll Cry Instead'i.
  • craSSa • 9 Temmuz 2005 18:15 • #477313
    SuidAkra dinleyin diyorum. Bu grubu fazla bilen olduğunu sanmıyorum ama gerçekten çok kaliteli müzik yapıyorlar. Hakettikleri yerde değiller bence. Alman olan grup melodik death yapıyor. Bir deneyin, pişman olmazsınız.

    Web adresi: www.suidakra.com
  • oRnİe • 9 Temmuz 2005 18:24 • #477315
    oasis ten columbia ve importance of being idle ı eğer bu gruptan nefret ediyodanız bile dinleyin.harikadır:)
  • the_distillers • 9 Temmuz 2005 19:43 • #477318
    allahsiz - hakki bulut . gülmekten ölüyoduk yahu
    taking back sunday dinlemeden ölmeyin derim
  • buralarınadamı • 9 Temmuz 2005 19:58 • #477322
    therion-degial
  • kuzucuk • 9 Temmuz 2005 20:19 • #477323
    yav hep aynı topiclerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben açayımmı yeni ama kızıyorsunuz beahh
  • ThErİoN • 9 Temmuz 2005 21:36 • #477332
    yok sen topic açma bence.....:P

    tavsiye ettigim parça iseeee

    ANATHEMA-ANGELICA

    mükemmel......yorum yapmek gereksiz bence :))
  • likablegirl • 9 Temmuz 2005 22:20 • #477343
    Mor ve Ötesi nin Bir şarkısını bi de Gece şarkısını herkesin dinlemesini tavsiye ederim...