Offspring'in Me and my Old Lady'si. Offspring'ten nefret bile etseniz dinleyin. Hayatımda dinlediğim en güzel şarkı diyebilirim. Sonra George Michael'ın Faith'i ve Sepultura'nın Itsari'si (nasıl okunduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok). Daha uzayıp gider bu. Aklıma gelince yazayım. Ha, bir de Beatles'ın I'll Cry Instead'i.
SuidAkra dinleyin diyorum. Bu grubu fazla bilen olduğunu sanmıyorum ama gerçekten çok kaliteli müzik yapıyorlar. Hakettikleri yerde değiller bence. Alman olan grup melodik death yapıyor. Bir deneyin, pişman olmazsınız.