Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Millete ABİ KESİN DİNLE Dediğiniz Parçalar?

  • dexter_holland • 9 Temmuz 2005 18:09 • #477311
    Offspring'in Me and my Old Lady'si. Offspring'ten nefret bile etseniz dinleyin. Hayatımda dinlediğim en güzel şarkı diyebilirim. Sonra George Michael'ın Faith'i ve Sepultura'nın Itsari'si (nasıl okunduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok). Daha uzayıp gider bu. Aklıma gelince yazayım. Ha, bir de Beatles'ın I'll Cry Instead'i.
Bu konunun tüm mesajları