Offspring'in Me and my Old Lady'si. Offspring'ten nefret bile etseniz dinleyin. Hayatımda dinlediğim en güzel şarkı diyebilirim. Sonra George Michael'ın Faith'i ve Sepultura'nın Itsari'si (nasıl okunduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok). Daha uzayıp gider bu. Aklıma gelince yazayım. Ha, bir de Beatles'ın I'll Cry Instead'i.