Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

işte bu beni anlatıyo dediğiniz bi şarkı sözü var mı?

  • altinay • 13 Temmuz 2005 04:20 • #477965
    peki bunu öğrenince boyun kaç santim uzucak bizi anlatan şarkı senidemi anlatıcak tartışmak için değil merak ettiğimden.
  • the_distillers • 13 Temmuz 2005 09:21 • #477966
    senses fail - youre cute when you scream
  • NefesAL • 13 Temmuz 2005 11:07 • #477973
    tartışmak için deiğl he...
    uzaması mı gerekiyo ben de senin gibi merak ettim ilgini çekmiyosa yazma.tartışmak için değil : )
  • ibanetze • 13 Temmuz 2005 14:47 • #477987
    tartışmak tartmaktan gelir(karşılıklı bilgilerin tartılması da denebilir),yani kötü bi anlamı yok,,cılkını çıkarmadığınız sürece tartışabilirsiniz,
    ama zamanla anlamı laf dalaşına dönmüş onu ben de tasvip etmiyorum ehehe
  • deadstar • 13 Temmuz 2005 15:16 • #477992
    muse - dead star.. :))
  • erdyy • 13 Temmuz 2005 16:45 • #478011
    i still fell the pain
    i still fell your love :) :)
  • shaq • 13 Temmuz 2005 17:03 • #478015
    rhcp - scar tissue
    ärzte - herrliche jahre :)
  • elektrokolik • 13 Temmuz 2005 18:18 • #478033
    var tabi ki kurban suç bende ve yalan
    bi de queen love of my life dinleyin :)))
  • dexter_holland • 13 Temmuz 2005 18:58 • #478039
    Şimdi kızmayın ama hep böyle sorular soruyorsunuz sizin en bilmemneleriniz ne diye ama ben hiçkimsenin başkasınınkini merak edip de okuyacağını sanmıyorum. yani herkes yazıyor düşündüğünü falan...
  • deathcomp • 13 Temmuz 2005 22:12 • #478054
    Okumak isteyen okur.Bir nevi içimizi dökmek diyelim;)
    Yavuz Çetin - Yaşamak istemem