-
yavuz çetin-bul beni
-
ömer danış_kahpelik son moda :D
hayata dönelim:
ibo_seni sana bırakmam..(ala ala bana bişeler oluyo!my dying bride cı kızınız değişti :D)
EN ÖNEMLİSİ:mor ve ötesi_İTHAF!(şehir albümü..ilk albüm..)
bsb_incomplete
anathema_suicide veil
gripin_boşver
valla nedense aklıma gelmedi..daha önemliler vardı ama..
-
placebo -every me every u ya da
john lennon- imagine
-
pink floyd'u çok severim ama syd barret sonrası tercihimdir. çünkü syd dönemi LSD yani asit etkisinde yazılmış sözler benim için çok uçuktur. cücelerden göllerden yeşil otlardan bilmemnelerden yani halüsinasyon etkisindeki görünütülerden bahseder. bu a pek sarmıyo açıkçası.
Unforgiven'lar ve çok sevgili Scar Tissue için bana başvurabilirsiniz. hatta bir çoğunu anlamanız konusunda yardımcı olabilirim.
ancak unutmayalım, birçoğu hepsi demek değildir :D
Nirvana'nın pennyroyal tea'sinin hikayesini yıllar sonra öğrendim, mutluyum.
Anathema'nın ilk dönem sevemediğim tarzdaki parçaları da ne anlattığı belirsizdir.
Iron Maiden'in sembolik-dinsel öğeler taşıyan parçaları da her ne kadar müzikal anlamda çok sevip takdir ediyor olsam da beynimin bi köşesini anlamsal bakımdan tırtıklayıp dururlar şerefsizim.
-
Steve Miller Band - Serenade ...
-
I'm an antichrist
I'm an anarchiest
I don't know what I want
But know how to get it
I wanna destroy the passerby
cause I wanna be anarchy.....
-
Burzum-my journey to stars
-
Benim de John Lennon- Imagine
The Beatles-Yesterday ve son olarak
Pink Floyd- Wish You were Here